Kariéra

Výběrové řízení na pozici manažer/ka obchodního oddělení

 

Na pozici obchodního manažera budete pečovat o naše zákazníky, kteří v prostorách Obecního domu pořádají různé typy akcí. Společně s kolegy budete řešit jejich požadavky a sestavovat efektivní nabídky podle potřeb klientů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Základem pro tuto práci je radost z komunikace s klientem. Je třeba systematické vedení obchodních příležitostí, ale také efektivní komunikace uvnitř společnosti a odpovědnost. Nezbytná je znalost anglického jazyka slovem i písmem. Výhodou je zkušenost s přípravou obchodních smluv.

Požadujeme

  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost.
  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Loajalitu, flexibilitu, pracovitost.
  • Vstřícné jednání
  • Schopnost rozpoznat prioritu v plnění úkolů.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti.
  • Uživatelskou znalost práce na PC, MS Excel, Word.

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme vám stabilitu a jistotu zavedené společnosti.

Benefity

Příspěvek na stravování

Dovolená 5 týdnů + 5 dnů na zotavenou tzv. sick day

Mobilní telefon

Příspěvek na penzijní připojištění

Příspěvek na dovolenou ve výši 8 000,-Kč

Bonusy/prémie

Firemní akce

Notebook

Svoje životopisy prosím zasílejte do 31. 7. 2024 na email: zpolakova@obecnidum.cz